FAQ
MIN BESTILLING
MIN BESTILLING
Jeg har ikke mottatt en ordrebekreftelse:
Sjekk om den havnet i spam-mappen. Hvis du ikke har mottatt ordrebekreftelsen dagen etter et kjøp, kan du kontakte oss på hello@wowbrow.com .
Kan jeg endre adressen eller annen informasjon for bestillingen min?
Send oss en melding på hello@wowbrow.com med ordrenummeret ditt, så ser vi om det er mulig. Dessverre, hvis bestillingen allerede er behandlet, er det ikke mulig.
Jeg ønsker å legge til et produkt i bestillingen min. Hvordan gjør jeg det?
Vi kan dessverre ikke legge til et produkt i en eksisterende bestilling.
Jeg mottok et defekt produkt:
Å nei! Vi beklager veldig! Send oss en e-post på hello@wowbrow.com med en beskrivelse av problemet og inkluder et bilde eller en video som viser problemet med produktet.
Hvis du kjøpte produktet i butikk og mottok en defekt vare, vennligst følg den respektive forhandlerens klageprosedyre.
Kan jeg kansellere bestillingen min?
Send oss en melding så raskt som mulig på hello@wowbrow.com , så sjekker vi. Hvis bestillingen allerede er sendt, må du returnere den.
Jeg ønsker å returnere bestillingen min:
Du kan selvfølgelig returnere bestillingen din! Du finner all informasjon om hvordan du gjør det her. Vær oppmerksom på at produktet må returneres i uåpnet emballasje for at vi skal akseptere returen.
Jeg mottok feil produkt, eller en vare mangler i bestillingen min. Hva bør jeg gjøre?
Vi beklager at du har mottatt feil produkt eller at noe mangler. Send en e-post på hello@wowbrow.com , så hjelper vi deg.
LEVERANSE
LEVERANSE
Hvor lang er leveringstiden?
Vår leveringstid er 2–7 virkedager innenfor Norden.
Hva er grensen for gratis frakt?
Vi har gratis standardfrakt på alle bestillinger.
Må jeg betale toll og avgifter?
For alle bestillinger er toll og avgifter inkludert i summen i kassen.
Hvilke land levererer dere til?
Europa: Norge, Sverige, Finland, Danmark, Nederland og Belgia.
Dessverre sender vi ikke til andre land for øyeblikket.
PRODUKTINFO
PRODUKTINFO
Kan jeg bruke Brow & Lash Serum hvis jeg er gravid eller ammer?
Mange vippeserum inneholder prostaglandiner – en ingrediens gravide og ammende kvinner bør unngå. WOWBROW Brow & Lash Serum inneholder ikke denne ingrediensen, og ingrediensene i vårt serum anses som trygge for bruk. Ingen av ingrediensene er kjent for å være skadelige ved topisk bruk, men hvis du er usikker eller har sensitiv hud, anbefaler vi å rådføre deg med lege før bruk.
DISTRIBUSJON
DISTRIBUSJON
Kan jeg selge produktene dine i salongen eller butikken min?
Vi er glade for at du vil selge produktene våre i salongen eller butikken din! For all distribusjon i Skandinavia står vår fantastiske partner Mentellow klar til å hjelpe. Bare send dem en e-post på order@mentellow.com, så tar de seg av resten.
PR & SAMARBEID
PR & SAMARBEID
Jeg har en samarbeidsforespørsel:
Vi elsker å jobbe med mennesker! Du kan sende en e-post til collaboration@wowbrow.com. Hvis vi tror du er den rette, vil vi komme tilbake til deg.