Retur
Vi har 30 dagers returrett, som betyr at du har 30 dager på deg til å be om retur.
For å være kvalifisert for retur, må varen din være i samme stand som du mottok den, ubrukt eller ubrukt, med merkelapper og i originalemballasjen. Du trenger også kvitteringen eller kjøpsbeviset. For å starte en retur kan du kontakte oss på hello@wowbrow.com.
Hvis returen din blir akseptert, sender vi deg en returfraktetikett, samt instruksjoner om hvordan og hvor du skal sende pakken. Varer som sendes tilbake til oss uten først å ha bedt om retur vil ikke bli akseptert. Du kan alltid kontakte oss for ethvert returspørsmål på hello@wowbrow.com.
Skader og problemer
Vennligst inspiser bestillingen din ved mottak og kontakt oss umiddelbart hvis varen er defekt, skadet eller hvis du mottar feil vare, slik at vi kan vurdere problemet og rette det opp.
Unntak / ikke-returbare varer
Vi kan dessverre ikke godta retur på gavekort.
Utvekslinger
Den raskeste måten å sikre at du får det du ønsker er å returnere varen du har, og når returen er akseptert, foreta et separat kjøp for den nye varen.
EU 14 dagers avkjølingsperiode
Til tross for ovenstående, hvis varene sendes til EU, har du rett til å kansellere eller returnere bestillingen din innen 14 dager, uansett årsak og uten begrunnelse. Som ovenfor må varen din være i samme stand som du mottok den, ubrukt eller ubrukt, med merkelapper og i originalemballasjen. Du trenger også kvitteringen eller kjøpsbeviset.
Refusjoner
Vi vil varsle deg når vi har mottatt og inspisert returen din, og gi deg beskjed om refusjonen ble godkjent eller ikke. Hvis godkjent, vil du automatisk bli refundert på den opprinnelige betalingsmåten din innen 10 virkedager. Husk at det kan ta litt tid før banken eller kredittkortselskapet også behandler og posterer refusjonen. Hvis det har gått mer enn 15 virkedager siden vi har godkjent returen din, vennligst kontakt oss på hello@wowbrow.com.
For å være kvalifisert for retur, må varen din være i samme stand som du mottok den, ubrukt eller ubrukt, med merkelapper og i originalemballasjen. Du trenger også kvitteringen eller kjøpsbeviset. For å starte en retur kan du kontakte oss på hello@wowbrow.com.
Hvis returen din blir akseptert, sender vi deg en returfraktetikett, samt instruksjoner om hvordan og hvor du skal sende pakken. Varer som sendes tilbake til oss uten først å ha bedt om retur vil ikke bli akseptert. Du kan alltid kontakte oss for ethvert returspørsmål på hello@wowbrow.com.
Skader og problemer
Vennligst inspiser bestillingen din ved mottak og kontakt oss umiddelbart hvis varen er defekt, skadet eller hvis du mottar feil vare, slik at vi kan vurdere problemet og rette det opp.
Unntak / ikke-returbare varer
Vi kan dessverre ikke godta retur på gavekort.
Utvekslinger
Den raskeste måten å sikre at du får det du ønsker er å returnere varen du har, og når returen er akseptert, foreta et separat kjøp for den nye varen.
EU 14 dagers avkjølingsperiode
Til tross for ovenstående, hvis varene sendes til EU, har du rett til å kansellere eller returnere bestillingen din innen 14 dager, uansett årsak og uten begrunnelse. Som ovenfor må varen din være i samme stand som du mottok den, ubrukt eller ubrukt, med merkelapper og i originalemballasjen. Du trenger også kvitteringen eller kjøpsbeviset.
Refusjoner
Vi vil varsle deg når vi har mottatt og inspisert returen din, og gi deg beskjed om refusjonen ble godkjent eller ikke. Hvis godkjent, vil du automatisk bli refundert på den opprinnelige betalingsmåten din innen 10 virkedager. Husk at det kan ta litt tid før banken eller kredittkortselskapet også behandler og posterer refusjonen. Hvis det har gått mer enn 15 virkedager siden vi har godkjent returen din, vennligst kontakt oss på hello@wowbrow.com.